xoves, 28 de novembro de 2019

Xogo para sesións de titoría

Hoxe comparto un xogo creado para as diferentes sesións de titoría de Secundaria, e tamén, a súa versión para Primaria.










O xogo está baseado no Party & Co. Ten as seguintes categorías:


  • MÍMICA (Tarxetas amarelas)
Elíxese unha tarxeta e unha/un alumna/o a través dos xestos debe intentar que o resto do seu grupo adiviñe a acción ou a palabra. 












  • PICTIONARY (Tarxetas verdes)
Elíxese unha tarxeta e unha/un alumna/o a través dun debuxo debe intentar que o resto do seu grupo adiviñe a acción ou a palabra.












  • TABÚ (Tarxetas azuis)
Elíxese unha tarxeta e unha/un alumna/o debe explicar a palabra seleccionada sen dicir as catro palabras prohibidas (dúas para Primaria) para que o resto do seu grupo as adiviñe. 
Tabú Secundaria
Tabú Primaria
             












  • PREGUNTA (Tarxetas brancas)
A profesora ou profesor selecciona unha Tarxeta Pregunta e lea en voz alta. Cada grupo debe acordar unha resposta e escribila nunha folla. 
Pregunta Secundaria
Pregunta Primaria













INSTRUCCIÓNS

  1. Establécense dous grupos. (Se hai moito alumnado pódense facer máis grupos). 
  2. Un grupo ao azar elixe a primeira Tarxeta. 
  3. Elíxese unha/un representante de cada grupo para realizar a proba. As Tarxetas de Mímica e Pictionary realízanas todos os grupos á vez. Dáselles 1 minuto de tempo. Quen adiviñe antes gaña 1 PUNTO. 
  4. No caso das Tarxetas Tabú a/o representante debe intentar facer todas as Tarxetas Tabú posibles en 1 minuto. Primeiro vai un grupo, despois o outro. O grupo que adiviñe máis tarxetas gaña 1 PUNTO. 
  5. No caso das Tarxetas Pregunta, a profesora ou profesor le a cuestión en voz alta e cada grupo escribe a resposta por escrito. Gaña 1 PUNTO quen acerte a pregunta. 
  6. Na seguinte quenda elixe Tarxeta o grupo que gañara o punto. Debe ser unha Tarxeta diferente á anterior. En 6 quendas téñense que ter xogado todas as categorías, e así sucesivamente. 
  7. Gaña o grupo que chegue a 20 PUNTOS. 


Con este xogo pódense afianzar todos os contidos desexables relacionados coas Habilidades Sociais (tarxetas coas palabras: empatía, autoestima, emocións...), Igualdade (tarxetas coas palabras: feminismo, machismo, violencia de xénero...), Diversidade afectivo-sexual (LGTBIQ+, homofobia, transfobia...)... ao igual que se poden fortalecer contidos curriculares de diversas materias. 

Ningún comentario:

Publicar un comentario